MERUNGKAI MISTERI ALAM DIRI DAN DUNIA FANA

ombak menghempas pantai menaburi pasir berselerakan, meleraikan ikatan dan menghakiskan pantai. pabila istana pasir dibina saat itu ombak mengganas. jika keimanan tidak seutuh dan kuat membina nescaya nasib seusai pepasan pasir..

Search This Blog

Wednesday, October 19, 2011

MENGINSAFKAN..........

salam, selama ini kita berfikir banyak perkara remeh dunia yang menyebabkan kita berasa sedih. namun malam ini aku secara tidak sengaja mengunjungi satu blog yang sangat mengejutkan...

hati aku tersentak dan berasa pilu, aku bersyukur sangat berada di malaysia, aku bersyukur masih selamat

namun aku tidak tahu bagaimana cara kita semua akan mati...

oleh itu kepada sesiapa yang berani dan berumur lebih 18 tahun boleh merujuk blog dibawah

No comments:

Post a Comment